21.17

Jag läst igenom dom inlägg som jag skrivit även att det inte blivit så många än så kände jag att det kanske verkar som att jag skriver om vad som har hänt i mitt liv bara för att folk ska tycka synd om mig, det är verkligen inte så det är.

Jag skriver för att det är det bästa (och enda) sättet för mig att få ut mina känslor. Sen så hoppas jag att hon någon som har varit utsatt för samma saker som mig skulle läsa min blogg att dom skulle få veta att dom inte är ensamma , många lägger skulden över dom jobbiga grejerna som hänt på sig själv , det har även jag gjort.

Ingen av oss borde behöva känna skuld, ingen av oss skulle behöva gråta oss till sömns..

Kommentarer
Postat av: Louise

starkt att ha en anonym blogg, jag har en liten frågestund på min blogg. Om du känner för att prata eller bara fråga mig nått. Har tyvärr varit med om situationer som involverar droger...men om du undrar nått över mig eller så, tveka inte att fråga. Om du inte vill att jag ska publicera din fråga så gör jag inte det.

Ha en bra dag=)

2009-04-15 @ 16:09:16
URL: http://loese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0