Så började jag nian

När jag gick i 9;an så hade jag skaffat mig nya kompisar i klassen. Jag hängde med klassens "hora", "pluggisen" "sportnörden" och en "estetkille".

Hon som blev kallad för hora blev jävligt sårad varje gång hon fick höra det.
Men den som blev mest sårad över att hon fick höra det var jag, jag hade legat med säkert 4-5 gånger så många som hon gjort. Skillnaden var att hon snackade om det och jag höll käften, jag lät folk tro att jag va den duktiga tjejen som åkte hem och gjorde mina läxor direkt efter skolan.. Dom enda som visste hur det låg till va "horan", "pluggisen", "sportnörden" och "estetkillen".

Jag och "horan" va väldigt nära vänner, vi fick för oss sjuka saker och tävlade nästan jämt om te.x vem som kunde knulla med flest killar på en vecka, vem som fick flest nummer på en kväll och saker i den stilen.

Vi festade som djur och hade tillochmed en lägenhet i stan där vi drog med oss grabbarna hem från krogen, tragiskt men sant.

Många i klassen störde sig på att vi var så nära och att vi verkade ha så roligt ihop, så veckan innan vi slutade 9;an så spred några tjejer i vår klass ut ett rykte om att jag skulle va på smällen och att "horan" brukade spela in porrfilmer och lägga ut på nätet.

Folk sa att hon hade hittat på gravidryktet om mig, och jag min idiot trodde på dom. Jag trodde också på att hon spelade in porrfilmer, vilket inte var sant men det kunde jag ju inte veta då.


Vad ville jag ha sagt med det här inlägget då . Jo, tänk på vad du gör oavsett hur ung du är, det är svårt men försök, för det kan vara jävligt farligt.
Och att du ska tro på dina vänner, inte dina fiender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0