Så lågt..

Jag började hittat tillbaka till mig själv under min första tid under gymnasiet , jag hade min underbara pojkvän Ante som stöttade mig i allt, tyvärr så flyttade han till Stockholm sommaren innan jag började gymnasiet för att han skulle börja läsa på högskolan, men han kom ner flera vardagskvällar och varje nästan helg trots att det tar ca 2 timmar härifrån till stockholm . Men en helg när han inte kom ner så skulle jag och en av min kompisar på fest i en annan del av stan. Vi sminkade oss i timmar och va rktigt uppspelta för att det var en stor fest med massa coola människor tyckte vi då.. Vi hann nog inte vara där i mer än 2 timmar innan jag började känna mig väldigt trött , trots att jag inte alls druckit så mycket så blev allt svart. När jag vaknade så såg jag två ansikten som jag tyckte att jag kände igen , men jag kunde bara inte komma på varifrån. Jag hade bara underkläderna på mig, den ena hade 2 fingrar upptryckta i mig som han körde in och ut , den andra filmade allt den första gjorde. Då bröt jag ihop, jag som precis hade lärt mig att börja tycka om mig själv och förstå mitt egenvärde, det kändes som att börja från noll. Jag började sparka på allt runtomkring mig, killarna blev rädda och fumlade åt sidan, jag antar att dom, precis som alla andra i dom kretsarna var drogpåverkade.
 Jag tog mina kläder och sprang samtidigt , jag var fortfarande riktigt yr och jag förstod att dom hade lagt något i mitt glas där på festen. När jag sprang ut ur huset så hade jag ingen aning om vart jag befann mig , men det var inte samma ställe där festen höll till iaf, vilket innebar att dom där killarna hade burit mig från festen hem till (antagligen) någon av dom för att utnyttja mig sexuellt. Jag bara grät och sprang. 

Jag ringde Ante som slängde sig i bilen och kom till mig, jag berättade allt för honom och han tröstade, han ville att vi skulle åka till polisen och anmäla direkt men jag orkade inte då.

Jag grät mig till söms med Ante tätt intill mig den natten , jag sov max 1 timme . När jag sedan vaknade så hade jag ett oläst mms på min telefon från okänd avsändare. Det var filmen av mig själv när jag låg där medvetslös och dom använde min kropp som om jag vore en docka. Jag vågade inte gå till polisen för jag visste att då skulle det klippet visas för så  många fler människor .. jag bara grät och grät... Jag visade aldrig mms för Ante, han hade aldrig klarat av att se det.
Så småningom så fick jag anonyma mail med länkar och jag förstod att filmen nu låg ute på nätet, som tur var så filmades aldrig mitt ansikte..

Jag gick till kuratorn för att få stöd , men innan jag ens kommit till själva händelsen så avbröt hon mig och sa att hon ansåg att jag hade ett alkoholberonde. Hon trodde mig inte när jag sa att jag blev  nerdrogad.. Hon sa att är man tjej och i den ålder så har man faktiskt ett eget ansvar också.


Jag var 15 år och trodde att allt var mitt fel


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är du idag?

2009-04-16 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0