Svar på en kommentar

Anonym om Försöka byta liv:
Går det inte att göra något åt dem idag?



Svar; jag skulle nog inte kunna beskriva deras ansikten så exakt så att polisen skulle kunna göra något för att hitta dom, jag skulle nog bara känna igen dom om jag såg dom. Jag kommer inte ihåg vart jag var och sen så skulle jag aldrig klara av att sitta och dra upp allt det där igen, hade jag gjort en anmälan direk så hade det varit en helt annan sak. Men jag vill klarar nog inte av att dra upp all den där skiten igen som jag jobbat så länge på att lägga bakom mig . Då undrar ni säkert hur i helvete jag kan sitta och blogga om det varje dag?

Jag har alltid uttryckt mig genom att skriva, det känns som en helt annan sak och nu så kanske jag kan hjälpa någon annan människa att inte göra samma misstag som jag gjorde och istället anmäla direkt . För jag har egentligen inget att vinna på om dom skulle åka fast nu, jag ser framåt och så länge jag slipper träffa dom så spelar det mig ingen roll om dom sitter inne eller inte.

Om jag anmält då så hade jag säkert kunnat fått skadestånd men det skiter jag helt i,  jag har aldrig haft dåligt med pengar och att få pengar i utbyte mot att dom har hållt på med min kropp känns helt sjukt. Inga pengar i världen kan betala det jag har fått gå igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0