Jag saknar det gamla..

När jag satt vi datorn igår (inatt) så började jag kolla igen om alla gamla bilder jag hade på datan..
Jag tänker rätt mycket på hur livet va innan jag började gymnasiet.. Jag hade min underbara Adam jag hade mina galna vänner som jag både kunde snacka med, lita på men också ha riktigt jävla kul med. Missförstå mig inte för jag älskar mina vänner som jag har nu och jag vill verkligen inte förlora eller tappa kontakten med dom.. För tyvärr så tappade jag kontakten med dom flesta när jag började gymnasiet, jag behövde lugna ner mig ta saker lite mer seriöst och satsa på skolan..
Men jag kan verkligen sakna att ha saker och ting som dom va då.. Man kunde aldrig veta vad som skulle hända.. Ville någon åka till Göteborg eller Stockholm eller någon annanstans så gjorde vi det utan att tänka.. Vi festa jämt och det va så jäkla befriande, som att fly från alla problem..

ADAM , Marcus S  , Oscar ,  Niklas , Robin , David , Sebastian , Marcus W , Mischa , Jessi , Emme , Martina , Fredrik , Marcus , Philip , Kristian , Boffe , Henrik , Marcus A , Simon , Ante , Jocke , Tino !!

Kärlek till Er <3

Framförallt till girlsen Martina, Jessi och Emme som va 3 av mina bästa (och första) tjejkompisar!

Men nu är nu och jag trivs väldigt bra med det också :)

Kärlek till Alla både nya och gamla vänner ! <3 Jag älskar er ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0