Svart dag !

Jag håller alltid bra koll på datum , kommer ihåg saker som har hänt och vilka specifika datum , mår förjävligt eller toppen på årsdagarna , tänker för mycker och så.. Jag fruktar den 8 december..
Jag visste att det skulle bli jobbigt idag .. Jag har sovit oroligt och när jag vaknade i morse så hade jag så ont i magen att jag på riktigt trodde att jag skulle dö. Jag kom iaf till badrummet där allt blev svart och jag ramlade ihop på govlet när jag fick tillbaka medvetandet så kräktes jag och sen så försökte jag ta mig tillbaka till sängen.. Hela jag skakade och det va precis så att min kropp orkade till sängen.. Väl i sängen så försökte jag hitta en ställning där det kunde göra lite mindre ont efter 1 timme av outhärdlig smärta så somnade jag , sov 2 timmar och sen vaknade.. Nu mår jag bättre , det gör inte lika ont längre och jag orkar iaf gå mellan rummen.

Varför jag fruktar den 8 december är för att idag är det exakt 2 år sedan jag blev nerdrogad, sexuellt uttnyttjad och filmad.. Det var rikitgt jobbigt dom första månaderna men sen så har det gått bättre och jag har försökt att inte tänka på det, men just idag så får jag flashbacks vilket är riktigt jobbigt och gör att jag helst vill lägga mig i ett hörn och gråta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0