Älskade Bröder ! Jag Älskar ER <3

Detta inlägg tänker jag tillägna mina 4 underbara bröder .
Jag älskar er och ni betyder väldigt mycket för mig fast å olika sätt !

* Jonas - Du har alltid funnits där, du har varit precis som en bror ska, retsam men hjälpsam <3
* Robin - Du är den som alltid skyddar mig , du är killen som tjejerna drömmer om , dom skulle bara veta hur mycket mer du har en bara ditt vackra yttre <3
* David - En gång i tiden så berättade vi ALLT för varandra , sen gled vi ifrån varandra men nu känns det som att vi har  kommit  varandra närmare igen <3
* Gustav - Min yngsta bror och den jag står närmast , vi vet mer om varandra än vad någon annan gör . Vi försvarar varandra när det behövs och om någon skulle göra dig illa så skulle jag inte tveka en sekund på att göra den personen dubbelt så illa <3


Ni betyder så oerhört mycket för mig , lite synd bara att 3 av er befinner er i 3 olika länder så långt från mig hemma i Sverige nu ... Bara David som är här hos mig ...



Annars så har jag haft en skapligt pissig dag ..

Jag sommarjobbar på ett ställe där vi är uppdelade 2 och 2 , vi är 9 tjejer och 1 kille ... Jag har tyvärr blivit ihop parad med killen.. Han går runt och säger att knark är coolt och att alkohol bara är för fjortisar ... Trots att han själv druckit 1 gång själv och aldrig varit i närheten av någon form av droger .. Dessutom så är han värsta stalkern , han har googlat på mitt namn och tagit reda på min adress , mitt nummer och min födelsedag ..
Idag ställde han sig bakom mig och jag hörde hur han stönade och började jucka .. Jag bad honom dra åt helvete .. 

Som att ínte dt skulle räcka så blir jag uppraggad av busschaffören på vägen hem, dt va skitobehagligt .
Vi va ensamma på bussen och han börjar fråga om vart jag går i skolan och vart jag bor och hur gammal jag är , dum som jag va så svarade jag på dt ... Han sa att jag va en underbart vacker skapelse , han gav mig sitt nummer och började fråga om jag va singel och om jag ville gå på date ikväll , jag sa som dt va att jag skulle ha fest (inte helt sant David har fest och jag fick va med om jag ville men jag vet inte om jag har så stor lust).. Sen började han studera min kropp och  säga att jag hade vackra bröst, kan ju berätta att jag va osminkad i mjukisbrallor , med en tofs på huvudet och i en saving the pandas t-shirt som går upp till hakan ungefär .. Han berättade att han spanat in mig en längre tid (hade förövrigt vääldigt svårt att höra vad han sa .. han bröt på typ talibanska eller något och jaa jag är ganska rasistik av mig så bara att han va utlänning gjorde mig riktigt äcklad) . Jag fattade att dt skulle bli betydligt jobbigare om jag stannade kvar på bussen eftersom han tvingade  mig att sitta framme hos honom , jag fick inte röra mig ur fläcken ... Jag sa att jag va tvungen att gå av bara 2 hållplatser efter att jag gått på .. Han sa ring mig baby ..
Sen sprang jag till närmaste buske och spydde , jävla idiot ..

Jag ska iaf inte åka buss tills dom satt upp övervakningskameror på varenda jävla buss i hela stan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0