Händelserik vecka !

Ja , det har minst sagt varit en händelserik vecka .
Jag har följande;

-Insett att en nära vän kanske inte va så nära och att jag klarar mig betydligt bättre utan henne
-Insett att dom bästa vännerna är inte behöver vara dom man pratar med varje dag utan dom man verkligen litar på
-Motiverat mig själv att kämpa tills jag når min dröm
-Träffat en 10 år äldre kille som va dum i huvudet och försökte slita av mig bh;n och övertala mig att ligga med honom på ett motorhuvud


Ungefär det , men vad det gäller vännen och den äckliga killen så har jag ett motto , starta ALDRIG ett bråk , men avsluta det ALLTID ! Det är ett väldigt bra motto , om någon ger sig på dig se till att du får sista ordet .

Jag hade tidigare en officiell blogg också men den är nerlagd nu så nu ska jag fokusera mer på att blogga här på du har hittat mig, fokusera mer på vad jag gör och hur mina tankar går idag !


Och så skulle jag vilja säga att varje person som läser detta är oerhört värdefull, det är underbart att få veta att någon kan läsa detta och kanske lär sig något och undgår att begå samma misstag som jag begått .

Ni är alla fantastiska försök att leva ert liv så att just DU trivs och blir lycklig , det finns ingen som är konstig eller annorlunda , va bara dig själv , det finns så många av alla andra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0