Kommer han bli som jag ??

Min yngre bror va ute hela natten och röjde , han va på poolparty (dit polisen senare kom av någon anledning) och sen följde han med någon brud hem ... Tilläggas bör kanske att han är 14 ÅR GAMMAL!

Jag gjorde precis samma saker när jag va i hans ålder men det känns så konstigt , att lilla lillebror nu umgås med små syskonen till mina kompisar och pojkvänner som jag då umgicks med. 
Håller dom på med samma saker som oss ?
Sex ? Sprit ? Droger ?
 Jag och min  lillebror går igenom precis samma sak som jag och min storebror gjorde , för när jag va yngre så var det alltid storebror som gällde , vi berättade allt för varandra , men sen har vi glidit ifrån varandra så nu är det jag och lillebror som är tighta ..
Trots att jag själv kände mig så vuxen när jag va 14-15 år så känns det verkligen som en helt annan sak med min bror , herregud , 14 åringar ska inte röka på och knulla runt , inte min bror iaf , han har ju alltid varit lilla lillebror , men lilla lillebror håller på att växa upp och det känns jobbigt , riktigt jobbigt faktiskt  .

Lillebror bli aldrig som jag  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0