Nu är det slut jagat ... Fan va bra jag mår !

Lite konstig överskrift kanske , men den sammanfattar allt jag känner just nu .. Jag tänker inte umgås med folk bara för att verka cool eller gå på dom rätta festerna ...
Jag bestämde mig för det , jag ska skita i alla som får mig att må dåligt , jag behöver inte dom för att nå mina drömmar , det finns andra människor som jag mår betydligt bättre av att umgås med.
När man tänker efter , vad är coolt ? Att fjäska in sig hos folk eller att vara den som vågar säga vad den tycker och ta konsekvenserna för det .
Jag tycker iaf nummer 2 och då är jag riktigt cool.

Jag har faktiskt inte mått såhär bra på länge , bra musik och galna drömmar kommer ta mig precis dit jag vill . Jag vet det.
Att jag inte vågat tänkt såhär tidigare , fast vem vet , allt kanske inte hade varit lika bra om jag kommit på det här för 2 månader sedan , who knows ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0