Allt handlar om utseendet, ALLT !

Jag lärde mig vid tidig ålder att allt nu förtiden handlar om hur man ser ut . Jag blonderade håret, köpte push up bhar och uringade linnen , då va jag runt 13 år. Jag skulle aldrig drömma om att gå till skolan med en finne i ansiktet, jag klippte sönder mina jeans för att se så sexig ut som möjligt.. 13 år , jag gick då i sjätte klass. Jag gick ofta runt med en klubba i munnen och försökte se så sexig ut som det bara gick !

När jag va 14 år så skickade jag in lättklädda bilder till slitz, i hop om att få plåtas och vara med i tidningen. Jag va ytterst nogrann med vad jag åt (förutom klubborna då).
Jag njöt något oerhört när jag fick höra att jag hade stora fina bröst , det va det bästa jag visste. Jag levde för ständig bekräftelse, det optimala bekräftelsen var när jag låg med en kille och han sa att jag va det bästa han upplevt.

Min självförtroende var på 0 och jag såg verkligen inget positiv i mig själv förutom mitt utseende.

Idag har jag gått upp xx antal kilo i vikt men trivs ändå så mycket bättre med mig själv. Jag knullar inte runt och jag tar inte lättklädda bilder av mig själv. För jag vet att jag har så många andra talanger. Som mitt skrivande till exempel ! Och min humor och hur duktig jag är på att snacka inför folk, hur orädd jag är ! Det är minnsan saker att vara stolt över !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0