Min första fylla

Första gången jag va full va på midsommar afton när jag va 11-12 år, alla hade gått och lagt sig förrutom jag , mina två bröder och deras flickvänner. Alla dom 4 va riktigt fulla och så kommer mina bröder på att dom ska supa ner mig, min ena bror blandar en grogg till mig på ca 70% vodka 30% 7up. Den andra ger mig en öl. Dom säger att jag ska svepa groggen , vilket jag gör, det smakade apa men drack gjorde jag. Jag fick mer och dricka och ännu mer. Sen spydde jag, i min brosas skor, den kommer jag bara ihåg att min ena bror bar upp mig till min säng och att jag vaknade med en helvetes huvudvärk dagen efter.


Att börja dricka vid 11 års ålder tillhör något av det dummaste jag gjort. För sen började jag bara att dricka mer och oftare.

Våga säga nej, våga vänta. Vuxenlivet är inte lika härligt och spännande som det verkar. Vid 15 års ålder så fick jag diagnosen alkholist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0