rädsla

Som jag berättat i tidigare inlägg så festade jag ju ganska hårt. När jag va 14 så va jag på en stor fest med massa med människor, jag var där med min pojkvän Martin* och våra gemensama kompisar . Jag drack enorma mängder alkohol, och blev väldigt full ganska så snabbt, jag tappade bort Martin* och mina andra kompisar. Istället så träffade jag en tjej Linda*, vi hade varit grannar ute på landet när vi var yngre och hade lekt en hel del. Eftersom jag hade tappat bort Martin* och de andra och inte kunde ta mig hem i mitt tillstånd så följde jag med Linda* hem. Hon la ut en madress på golvet och jag somnade direkt. Ett stund senare så vaknade jag utav att min mobil ringde, jag öppnade ögonen där ovanför mig var Linda* hon tog på min kropp, hon höll på att massera mina bröst och var på väg att fortsätta neråt. Jag knuffade bort henne och sprang ut i natten , det va flera mil hem till mig så jag ringde Martin*. Han satte sig direkt i en taxi och kom och hämtade mig.
Just då så var jag ganska så rädd och kunde inte riktigt fatta vad som hade hänt. Att en av mina gamla barndomsvänner hade uttnyttjat mig när jag sov. Det var riktigt lågt !


Tänk er för innan ni följer med någon hem om ni inte är säkra på att ni snabbt skulle kunna ta er därifrån om det skulle behövas, oavsett om det är en kille eller tjej, många människor är kapabla till mycket mer än vad vi tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0