Respektlösa människor

Jag har aldrig gjort någon hemlighet av att jag tillhör den så kallade "överklassen" jag hatar det ordet och att man överhuvdtaget delar in folk i klasser efter hur mycker pengar dom har.
Jag festade mycket med såkallade "snobbar" och lärde känna dom bättre och bättre.
En dag när jag satt hemma vid datorn så addade en okänd människa mig, han utgav sig för att vara en i min kompiskrets, Antons* pappas kompis. Antons* pappa hade tipsat honom om att jag var en snygg tjej som gillade att ha kul. Det började med att han erbjöd mig ett jobb, som avklädd servitris , vilket innebar endast underkläder och skor, plus att männen (man blev oftast inhyrd till svensexor och firmafester .. SJUKT) fick ta lite på en, jag bar honom dra åt helvete, att ens kunna fråga en 15 årig tjej om något sånt, det är ofattbart.
Jag blockerade honom men några timmar senare så addade en ny man mig, den här mannen utgav sig för att vara Antons* pappas, kompis , kompis. Han sa sig heta Olle* och vara 30 år. Enligt honom så var han fotograf. Han sa att han hade sett bilder av mig och sa att han ville ta bilder av mig, jag var väldigt tveksam och frågade vad han menade med "bilder", han förklarade att jag hade den perfekta kroppen för att bli utvikningsmodell eller varför inte tilloch med naken modell. Då ringde jag Anton, som kom över på 10 min, han sa att han inte visste något om vad det här handlade om, och jag trodde honom för Anton var en väldigt lojal människa . Men han gav sig fan att få reda på vilka det där var, så han ringde sin pappa , som intygade att han aldrig nämnt mitt namn för någon av sina vänner och dessutom inte hade något fotografi av mig. Då kom Anton på att vi skulle fråga Olle om hur han kände Antons pappa, han svarade genom jobbet,
men var inte du fotograf? Hur kan det komma sig när Antons pappa är advokat, till slut kom det fram att det var 2 av hans tidgare klienter som det inte gått så bra för , så dom hade bestämt sig för att hämnas, vad dom hade tänkt göra med mig om vi hade träffats vill jag inte ens tänka på, men det rörde sig inte om något servitrisjobb eller fotojobb iaf, så mycket har jag förstått.
På kvällen så blev jag hembjuden till Antons familj på middag, jag fick 10 rosa sammets rosor. Hans pappa hade extremt dåligt samvete och bad om ursäkt säkert 15 gånger över att hans jobb hade gått ut över mig.


Så om ni någongång skulle bli utsatta för något liknande , så kan jag inte säga annat än att använda "sunt förnuft" som det så fint heter. Tänk på situationen , är det här normalt ?

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Och, ja, sidan funkar, jag har redan fått hem 1300 kronor i presentkort :)



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-10 @ 19:04:10
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy f-n för snubbar som går efter minderåriga tjejer. De som går med på sånt e trasiga, inte tjejer som vet vilka de är...

2009-05-11 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0