Så träffade jag Maria

Jag fick jättebra vänner på gymnasiet, bland annat Linnea*, en underbar tjej som jag har mycket repsekt för. Hon är en av få människor som jag verkligen kan lita på, hon är verkligen ovärdelig, jag vet att jag skulle kunna ringa henne vilken tid på dygnet om jag mådde dåligt och hon skulle trösta!

Sen så har vi en annan tjej, Maria*. Jag tror aldrig att jag har träffat en tjej som har förstått mig på samma sätt som hon, för hon och jag har ganska så liknande bakgrund. Vi hängde på samma ställen och med liknande folk och ibland samma folk, men inte med varandra just då. Hon har också varit med om en massa skit. Hon förstår verkligen om jag inte skulle klara av att ta mig ur sängen en dag, hon vet hur det är. Henne kan jag berätta allt för och det gör jag också.

Tillsammans så får vi ta så mycket skit från folk så att ni knappt anar, men det går lättare när man är 2 . Har vi fixat att leva våra liv hittills så fixar vi det här tillsammans!

Mycket kärlek till er <3

Det finns självklart fler viktiga personer för mig, mamma tillexempel och många fler.

Människor är så olika och man måste respektera det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0