vilda fester

När jag var 14 år så hängde jag mycket med min dåvarande kille Mattias* och våra gemensama vänner.. Vi hade ett mål i livet , och det var att leva här och nu , att bara leva för natten, skita i morgondagen. Vi hade oerhört kul, gjorde oerhört dumma saker och gjorde av med oerhört mycket pengar.. Vissa dagar så spenderade vi säkert 30-40 tusen på bara onödiga grejer, framför allt sprit, hotell rum, taxiresor, och en massa impulsköp. Vi sprutade mängder med dyr skumpa, och pajade allt för många bilar.. Jag fick allt jag pekad på av min pojkvän en dag kom han på att han ville köpa en båt till mig, men det gick jag inte med på.
Vi åkte ner till båstad och festade ännu hårdare drack ännu mer sprit, träffade massor med sönderknarkat folk och festade med dom..
Det var också i båstad som jag blev utkastad från en nattklubb för första (och enda) gången i mitt liv, smart som jag va så råkade jag säga till vakten att jag va 14 när han frågade hur gammal jag va , det va 20 på den klubben, så dit kom jag inte tillbaka sen..

Jag va så orädd då, jag struntade helt i vad som skulle hända imorgon, för va spelade det för roll, jag kanske skulle vara död imorrn och då skulle jag ju bara fått ångra allt jag inte hann göra..

Idag tänker jag mer på vad jag gör och va jag inte ska göra, jag är betydligt räddare nu för allt som kan hända, jag har nog kommit in i verkligheten på riktigt tror jag..

Vilket jävla liv jag har levt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0