Bland det dummaste jag gjort..

Jag har hängt i hop med min pojkvän till och från sedan i maj..
I börjar så träffades vi mest och hade sex, men så småningom så började vi göra andra saker, bla annat festa som galningar.
Det va en natt i juli, alla hade druckit massor och jag tyckte att folk började bli rikitgt jobbiga . Jag började känna hur jag tappade kontrollen över mig själv .. Plötsligt så märkte jag hur alla började dra sig mot köket, min kompis (som för övrigt är mitt ex lillasyster) drog med mig ut i köket, hon fattade vad som pågick, det gjorde inte jag.
Först så fattade jag inte vad folket sysslade med, jag såg hur en kille verkade ha ansiktet mot bordet men jag såg inte vad han höll på med. Sen såg jag det vita pulvret. Efter som jag umgåtts i såna kretsar där folk har knarkat sen jag var runt 13 år så är mitt huvud så vant så att jag sjuk nog inte ens reagerade.
Jag såg att min kille va nästa på tur, det gick fort och han verkade inte bli påverkad av det, nästa var mitt ex lillasyster jag visste att hon aldrig hade provat förut och jag försökte inte ens stoppa henne.
Sen tittade hon på mig, min kille hade försvunnit någonstans, hennes blick va skarp, som att hon hade blivit nykter av att bara dra i sig lite pulver..
Jag visste att det va min tur nu, jag ställde mig på huk och drog in pulvret i näsan så hårt jag kunde.
Det tog kanske 5 sekunder, sen så kände jag mig spiknykter, dock aningen kostig i huvudet och plötsligt vädligt pigg. Sen blev jag arg. Faan jag som alltid varit så anti knark, nu hade jag åkt dit också.
Jag som alltid kollat snett på alla konstiga människor som va så jävla trötta på sina liv att dom behövde ta till droger.. Nu va jag en av dom . Jag va arg på mig själv i en vecka ..

Nu har jag lagt det i högen där mina misstag ligger..

Jag vet att en av mina närmaste vänner kan läsa detta.. Hoppas att du kan förstå att det va ett misstag , som jag verkligen ångrar..

Men om man ska se det från den positiva sidan så finns risken att det nog hade hänt förr eller senare ändå, för jag är trots allt jag , och jag måste prova allt.. Hur farligt det än är.. Nu har jag gjort det , det var dumt och jag ångrar mig men jag lär inte göra om det !

Kommentarer
Postat av: Vännen

Jag förstår att det var ett misstag. Jag hoppas bara att du aldrig gör om det igen. Vet mkt väl hur anti du är, men jag vet också att du vill prova det mesta. Oavsett vad du gör så älskar jag dig vännen <3

2009-11-18 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0