Jag tror att jag håller på att bli galen!

Herregud varför kan jag aldrig bestämma mig för ? Vill jag vara tillsammans med min kille eller vill jag inte ..
Idag sa han till mig att jag va den mest betydelsefulla personen i hans liv , hjälp tänkte jag , va ska jag säga nu ..
Nej jag är inte kär , Nej jag älskar honom inte , Nej han är inte den betydelsefullaste personen i mitt liv .. Så jag löste det genom att inte säga något alls. Då blev han arg för att han tycker att jag döljer saker om mig själv för honom .. Jag drog till en kompis och vart han drog har jag ingen aning om .. Men sen fick jag ett väldigt ångerfullt sms där han sa att han tycker om mig som jag är och att jag får va hur mystisk jag vill.. Han hämtade mig hos min kompis , vi kysstes lite och sen gjorde vi som vi alltid brukar göra efter vi har bråkat .. Vi hade sex, i BILEN , om någon har funderat på att testa så kan jag upplysa om att det inte va skönt .. Sen åkte vi på fest .. Gustav blev aspackad , jag skulle egentligen ha sovit hos honom men jag blev sur på att han alltid ska supa som ett djur och att han blir så annorlunda när vi är med folk så nu ligger jag här, ensam i min egen säng .. Han har ringt 15 gånger men jag har inte orkat svara .. Suck ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0