Killar är players och tjejer är ... sexobjekt??


Jag och min kille gick för ungefär en månad sedan igenom vilka vi hade legat med innan vi träffade varandra, eller snarare hur många och om det var någon som den andra kände ...
Jag brukar tycka att det är vääldigt pinsamt att berätta hur många jag har haft sex med men jag känner min kille och jag hade en stark föraning om att det skulle vara betydligt fler än vad jag har avverkat...
Gustav sa stolt att det nog var runt 100 st .. Och helt ärligt så trodde jag att det skulle vara fler.. Även om det låter väldigt mycket..
Sen så sa jag att det va ca 40-50 st.. Gustav bara kolla på mig och sa; du vet att det är jävligt många för att va tjej va ? En grej fattar jag inte, killar kan ligga med hur jävla många brudar som helst vad gör det ?
När en tjej har legat med x antal killar så kallas hon hora och slampa och grejer hur schysst är det ?


Hur många kvinnor vänder sig till en prostituerad man ?
Hur många män blir våldtagna av kvinnor ?

Säkert fler än vi tror men inte i särklass så många som männen !
Missförstå mig inte och tro att jag är manshatare och ûberfeminist med hår under armarna för så är det verkligen inte..

Jag är bara så förbannat jävla jättearg på att det är så olika förväntningar på män och kvinnor.
Går vi ensamma en sen mörk kväll i ett skumt kvater så tror jag inte att så många har misstankar om kvinnorna som går förbi , utan vi förväntar oss att om vi ska bli överfallna så kommer vi att bli det av en man, inget annat är egentligen tänkbart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0