Singel eller pojkvän?

I tisdags så gjorde jag slut med min kille.. Jag tror aldrig att jag har känt mig så lättad som efter det, fri helt enkelt !

Jag har haft 4 mer eller mindre seriösa pojkvänner

Min första pojkvän hette (heter kanske man säger, aja ni fattar) Marcus , då va jag 13 år, vi var tillsammans i 7 månader.. Det va väldigt spännande, han va 3 år äldre och vi hade skitkul , vi hörs faktiskt fortfarande ibland.. Han är en väldigt speciell person och jag är glad att han kom in i mitt liv just då!
Min andra pojkvän heter Adam.. Han är den underbaraste människan jag har träffat, han ändrade min syn på allting , han fick mig att förstå att jag är bra precis som jag är ! Dessutom så hade vi väldigt kul, han är för övrigt nära vän med Marcus, så vi 3 umgicks väldigt mycket, vilket alla 3 gillade. Vi blev tillsammans när jag precis hade fyllt 15 och vi va tillsammans i 14 månader!
Min tredje pojkvän heter Henrik och han är också en härlig kille. Vi va tillsammans i 5 månader .. Vi hade känt varandra ganska länge för vi umgicks i samma umgängeskrets så en kväll så låg vi med varandra, sen så hördes vi inte på säkert 3 veckor och då hade jag helt lagt ner honom, då ringde han och sa att jag va tvungen att gå och testa mig och då tog vi upp kontakten igen och upptäckte att det va vi !
Den sista är då Gustav, och han skiljer sig endel från dom andra.. Vi träffades på en fest som min kompis hade dragit med mig till för att hon hade spanat in Gustav . Men istället så klickade vi, vi träffades och hade sex och gjorde inte så mycket annat, men efter ett tag så träffades vi oftare och oftare och till slut så blev vi väl tillsammans. Honom var jag aldrig kär i , han va nog mest skön att ha ... När jag gjorde slut så klargjorde han iaf att jag i så fall va ute ur hans liv och att han aldrig mer ville se mig ..

Så är det ! Nu ska jag iaf stå på egna ben ett tag, jag är nog en singeltjej egentligen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0