Singellivet är ensamt !

Det känns skitkonstigt .. Första helgen på länge som jag är pojkvänslös, och det känns ensamt ! Inte för att jag saknar Gustav , men jag saknar någon..  Usch No Good Feeling .. Men men , för så älskade jag att vara ensam då va jag själv den enda människan jag litade på sen så har jag blivit mer öppen och börjat anförtro mig till människor mer och mer ..

En helt annan grej .. Förut så jag helt inne på att jag skulle tatuera in blommor i nacken , men sen så tänkte jag att om jag gör det så kommer jag att dö med den tatueringen , tänk om jag inte blir nöjd .. Men nu har jag börjat tänka i tatueringsbanorna igen , jag funderar på en liten liten tatuering på foten , kanske ett hjärta .. Jag vill ju som sagt prova allt .. Och 2 piercingar har jag redan 1 i tragus ( den där flärpen på örat) och 1 i naveln och jag har inga planer på att skaffa fler .. Sen har jag funderat lite på att kanske tatuera in mitt efternamn om jag inte tatuerar in ett hjärta.. Alla förknippar mig med mitt efternamn , många av lärarna som går på skolan kan inte ens mitt förnamn....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0