Du är överallt !

Det finns en kille som jag berättat om tidigare här i bloggen , Ante* . Min föredetta pojkvän . Han är den som har räddat mig från katastroffer och hjälpt mig när jag mår som sämst .. Han vet allt om mig , eller iaf visste för nu pratar vi inte ens med varandra .. Men jag kan ändå inte släppa honom .. Han är med mig överallt , jag drömmer om honom på både dagen och natten. Trots att jag har en ny pojkvän , Gustav ..
Jag tycker lite synd om Gustav , för egentligen så är det ju honom jag ska drömma om .. Men om jag ska va ärlig så ägnar jag nog 90 % till Ante* och 10 till Gustav ..
Dom är så olika , Ante gick ut gymnasiet med 20,0 utan att ens behöva anstränga sig , Gustav har fått gå om sista året pga alldeles för mycket skolk . Ante va ganska ordentlig och väldigt charmig .. Gustav blev av med körkortet förra veckan men kör fortfarande runt som en galning , trots det är det något jag gillar med det , han känns lite farlig , spännande..
Ante och jag pratade mycket , om allt .. Jag och Gustav vi gör mest sjuka grejer och har sex   .
Har funderat på om jag skulle berätta hur jag känner för Gustav , om han skulle bry sig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0