....

Min pappa ringde nyss , han sa att han var tvungen att berätta någon tråkigt: då va jag först helt övertygad om att det var min bror som är nere i Afganistan som hade blivit skadad, 1000 bilder kom upp i huvudet, men det var inte Robin , utan hans bästa vän Dennis. Dennis blev för några timmar sedan skjuten av en taliban när han tillsammans med den afganistanska polisen skulle ingripa vid något som jag inte kommer ihåg vad det var..
Nu ligger han i nersövd i ett plan påväg till Arlanda tillsammans med en kille till som också är skjuten och tillsammans med min bror.. 
Tänk om inte Dennis vaknar, va händer då?
Dennis och min bror är oskiljaktiga, dom gör allt tillsammans , tillochmed bor ihop, Dennis är som en familjemedlem.
Vad kommer hända med Robin om Dennis försvinner? Han kommer ju aldrig bli sig lik...

Så alla som läser det här, snälla skänk en tanke till Dennis och den andra skadade även om ni inte vet vilka dom är.
Dom skyddade oskyldiga civila människor med sina egna liv som insats.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0