Från partysessan till hemmamysaren....

För 3-4 år sedan ; Paaaarty ! Party ikväll , party imorgon och party i övermorgon , fan kommer inte palla skolan på måndag men va fan gör det , jag lever här och nu , supa , knulla , ragga och allt annat som hör till .
Shit måste byta topp , måste ha något liiiite sexigare , visa lite mera bröst . Gillar han mig , gillar jag honom . Hem till dig eller mig ? Fan skolan började för 1 timme sen , äh skit samma . Ska jag dra ut på stan med polarna eller hemmafest med killen ? Kommer jag in på  krogen ikväll ? Nej , nu missade jag big brother igen .. Noo , mamma har ringt 10 gånger och jag som är aspackad . Vad är det där vita pulvret , kokain ?? Va hände egentligen igår ? Hallå , 150 km/h , går inte en corvette snabbare eller , jag vill känna att jag LEVER ! smeek mig . Mhhm , god morgon , vad va det du hette ?
Oups , va det din pojkvän , sorry  ... 


Idag : *gäsp ,  va trött jag är , jaha är klockan redankomma 21 , dags att sova. Får inte glömma att åka till biblioteket och låna den där boken vi skullle läsa i skolan. Nej , är teet slut nu igen , jaha då får jag väl skriva upp det på inköpslistan . Jaha , är det fest på fredag , tyvärr ska ha hemmamys med mammsen då . Vad jag ska göra i helgen , ska köpa en större säng , gillar inte att hålla på att trängas i den gamla längre .  Hej gumman , kan vi inte träffas på fredag , Härligt, jag tar med en flaska vin ! Vildmarkssafari , åh va kul jag älskar naturen.


Det är en extrem personlighetsförändring . Men jag måste bara säga att jag inte riktigt är sådär tråkig idag som det låter , men även om det låter tråkigt så är jag så jäkla nöjd med det livet som jag lever idag !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0