Fy fan...

Jag va ute på krogen med några kompisar igår , i början hade vi skitkul, vi shotade och va på riktigt partyhumör. Det gick några timmar och sen kom det ett gäng med killar till vårat bord och satte sig , dom verkade schyssta men såg väl inte ut som några svärmorsdrömmar precis..

Jag började lägga märkte till deras tatueringar, för flera av dom hade liknande tatueringar på samma ställen på kroppen.
Jag borde väl ha fattat redan när jag såg tatueringarna och deras rakade huvuden men jag tänkte inte på dt, dt behöver ju inte va något med dt..
Men sen när vi hade snackat ett tag så kommer det några fler killar och då gör dom heil hälsningen , shit tänkte jag och uppenbarligen mina kompisar också , dt syndes.. Men en av dom nya killarna som kom verkade inte riktigt passa in, han såg lite nördig ut , han hade hår på huvudet (vilket va väldigt unikt i den gruppen).. Efter ett tag så försvann alla grabbarna iväg i kanske en kvart sen kom dom tillbaka, och då haltade den nördiga killen lite ...
Den mest högljuda av killarna försökte få ihop en av mina kompisar med nördkillen , men hon vägra. Då blev jag ihoptvingad med honom, vi satt och snackade ett tag och han va faktiskt väldigt trevlig , och snäll . Han började bjuda mig på dricka och vi snackade i säkert en timme . Då märkte vi att vi tydligen va ensamma , alla våra polare hade gått någon annanstans .

Vi gick iväg och skulle leta reda på dom , då såg jag ännu tydligare hur han haltade. Vi hittade iaf våra polare men då kom vakten och han och hans gäng blev utslängda, jag fattade inget men det gjorde tydligen mina polare, en av dom sprang efter nörden och nästan slet av han sko, en av hans tår vad va jag förstod avknipsad eller avsågad, jag såg aldrig, ville inte se.. 
Utanför stod nazistkillarna och väntade på nörden, dom fattade ju att han behövde läkarvård men dom kunde inte ringa ambulans, för då skulle ju dom åka dit för man knipsar ju inte av en tå bara sådär .. Men nördkillen va ju portad för att dom hade knarkat där inne någonstans va jag förstod dt som , så han kunde ju inte komma tillbaka in , och där ute stod nazisterna och väntade .. När stället stängde gick vi ut och kollade om dom va kvar , men både nördkillen och nassarna va borta .. Va som hände sen vet jag inte...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0