Sex, sprit bästa medicinen ?

Jag har tänkt på en grej .. Det här är första helgen på 7 veckor som jag inte festar, vilket känns väldigt skönt.
Men på de här 7 veckorna så är det bara 1 gång jag inte haft med mig någon hem och spenderat natten med.
Jag mår rent ut sagt förjävligt just nu och har gjort dt ett tag , men jag vet inte vad det beror på.
När jag dricker så försvinner alla problem, allt blir så lätt. Och att dela säng med någon bara för en natt känns som världens bästa idé , just då..
Dagen efter när jag är bakfull , har ångest och bara vill slänga ut han som ligger brevid mig så känns allt inte lika bra längre. Varje gång jag ligger där så lovar jag mig själv att det va sista gången det blev så.

Men nu har jag verkligen bestämt mig att göra något åt det , ingen dricka och inget festande på 4 veckor.
Det låter säkert väldigt töntigt i mångas öron , men för mig är det en ganska så stor grej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0