Tankar ..

Ibland kan jag sitta och fundera i timmar på helt meningslösa saker, tex vem uppfann egentligen dildon? Hur många träd finns det i världen? Om alla människor skulle ställa sig på en våg samtidigt hur många ton skulle det bli? eller om det skulle göras en film om mitt liv skulle det då va en komedi, tragedi eller kanske en porrfilm ?

Aja , allt är väl ungefär som vanligt , mitt ex Henrik är hemma så vi träffas endel , det är mysigt :) jag saknar honom ibland..
Sen så tror jag att jag ska bege mig upp till Stockholm någon dag nästa vecka och kräva tillbaka mina saker från Gustav, om han öppnar för mig vilket inte är helt säkert.. När jag dumpade honom så bad han mig att dra åt helvete och att han aldrig mer ville se mig men det va ju en månad sedan så det kan ju ha ändras..

Förövrigt så är jag väldigt irriterad på en kille i min närhet som börjat telefon terra mig , för några dagar sedan ringde han mig 9 gånger och skickade 32 sms på en kväll , utan att jag besvarade ett enda , herregud ..
 Tyvärr är denna person lite svår att undvika iaf i ett halvår till ..

Tjejer brukar ju skoja om att "haha fan man skulle bli lesbisk" men det är nästan så att jag skulle kunna tänka mig att överväga det förtillfället , eller , jag skulle vilja leva med en tjej men ligga med killar , Är inte det en ganska smart grej ? Fast iochförsig så är man väl inte lesbisk då , eftersom jag är inte går igång på tjejer eller skulle kunna bli kär i en tjej .. Hmm , nu börjar jag nog tänka för mycket igen .. Men kanske en tjejs hjärna i en mans kropp ? Fast då kanske han skulle bli för feminim , och är det något en kille måste va enligt mig så är det manlig ..

Fast förra veckan så försökte jag omvända en gaykille till att bli straight , fast det va nog mest för att för att jag va full och uttråkad .. Fast alla gaykillar behöver ju inte va feminima , han är inte dt .. Aja , jag kan återkomma om jag når någon framgång där ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0