Alla borde vara rädda

Va fan är det här ?? Jag är så jävla glad att jag inte vet vad det finns för psykon i min omgivning då skulle jag inte våga gå utanför dörren ..

Förra veckan va jag på fest och träffade massa folk , svinkul va det .. Att dom flesta va nazzar eller ex nazzar fattade jag ganska så fort men iaf folk kan ju va trevliga för det .. Man kan ju faktiska ha lagt det bakom sig , alla gör misstag , vissa större än andra .. Iaf så började jag prata med en kille där , en nazze som va tillfälligt frisläppt men ska in om en månad igen (tack gud för det) , han verkade va ganska så schysst iaf .. När jag frågade vad han skulle in för så pratade han bara bort det .. Men iaf så blev det bråk och alla drog ..

Igår så va jag och några vänner på krogen och jag såg honom utanför ett ställe där han stod och skrek på någon tjej.. Dt va inte mer med det , men när mina vänner såg honom så drog dom med mig och nästan sprang därifrån ..
När vi va inne på en nattklubb så började dom snacka om "dörrknackaren" vilket tydligen va han .. Jag frågade varför han kallades dörrknackaren .. Jo han knarkade som väldigt mkt (och gör fortfarande) och har blivit helt psyko i huvudet av det .. Så för något/några år sedan så gick han runt till folk och knackade på dörrarna och sa att han skulle halshugga dom .. Och misshandlade dom grovt .. En av dom hamnade tydligen i rullstol efter att ha legat 3 veckor i koma .. Han satt alltså inne för ett ex antal misshandlar och mordförsök , olovlig körning och narkotika innehav .. Gängledare för nazzegäng mm ..

Samma kille som veckan innan i mina ögon verkat vara en "schysst" kille ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0